Hip hop police


Idag bar det iväg till skolan. Klockan åtta började jag. Det hände inge alls i skolan gick mest runt och gjorde ingenting. Jag hann med att göra saffranspannacotta, vörtbröd och sen lägga upp deserter till julbordet. Det var det ända idag. Imorgon behöver jag och jossan inte åka upp till Runö på julbordet. Vi slutar våran bild tre så det blir så sent då. Jag ska ta en bild på mina bilder jag håller på med nu. Jätte fina! Här är bröden jag och Josephine bakade idag haha.



Hoppas dom smakar ni som äter julbordet ikväll. Vill ha jul nu föresten, bara så ni vet. Imorgon kommer då bilderna på mina målningar. Nu blir det nog till att spela lite. Hörs sen folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0