Hemskt


(Det är jag som har tagit denna fina bild)

Asså jag får panik på mitt hus. Först detdär mamma berättade sen att det händer andra saker. Som tex att ljudet på tvn stängs av mitt upp i Idol och sen det lät som någon tog i handtaget i ytterdörren. Inget som jag själv bara hörde för min katt sprang upp då för att se om det var någon där. Vill inte va här själv. Får väl hoppas någon kommer hem snart. Josephine brukar vara bra i såna här tillfällen haha. Hon brukar övertala mig att det bara är hudet som "leker lekar" med resten. Men nu e hon inte här och upptagen på sin msn så det suger ju.

Såg på ett avsnitt av mannen som talar med hundar. Fattar verkligen inte hur hundar kan bli sådär. Det var en som var som Svante var. Eller är, bara att han bor i dalarna. För er som inte vet är Svante Malins gamla hund som bet dom vågar man skriva varje dag. Jo men det var väl nästan så. Helt galen hund men ändå så var han så underbar på sitt sätt. Haha vad nördig jag låter men jag måste prata om något annat så jag inte tänker på att det låter i hela huset. Någon har ju typ hängt sig i dethär området. Kanske till och med i mitt rum. Ååh nu börjar jag igen. Imorgon blire chillpill. Nu blire tv eller data får se vad det går på tv så här mot småtimmarna.


Hej svej

Kommentarer
Postat av: magdalena

riktigt mysig bild :)

2008-12-06 @ 15:02:05
URL: http://magdalenaas.blogg.se/
Postat av: Söderlund

håller med, det lät bara dumt. Att man ska behöva vara så dålig på självkänsla-fronten är läskigt.

2008-12-06 @ 16:05:49
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0