happy birthday papi

Är fortfarande vaken, kan inte fatta att jag vaknade så tidigt och är fortfarande inte trött. Idag bär det hem till pappa för att fira honom. Han fyller faktiskt 50 år. Yes, han har blivit gammal gubbe. Så på lördag blir det 50-års fest hos pappa med som mest 80 pers. Ska bli kul. Mycke drickandes då.. gratis. Så grattis min gamle pappa vi ses när jag kommer hem till dig. Nej nu ska ja försöka fördriva tiden lite med en film kanske.



Bilden passar inte värst bra till någon som fyller 50 och är kille men den va fin.

Kommentarer
Postat av: pappa B

Tenamoss tjejen

Kul att du tittade in och visst tusan är det fuskigt detta med att Stefan har 600 unika. det var livat och glatt på din blogg må jag säga. Hälsa farsgubben och säg att det är nu livet börjar. 50-år det är toppen i livet, det är nu han skall gasa på. Jag vet för det var ett bra tag sedan jag avverkade det kalaset.

Kram på dig och titta gärna in hos mig igen.

pappa B

2008-12-18 @ 23:38:32
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0