Haha

Haha idag har jag och josephine skapat våran blogg för vårat projektarbete. När man skriver där låter man som en jävla nörd asså haha våran lärare ska läsa den så vi måste skriva så. Om ni inte skrattar så kan ni få besöka den: http://parbete.webblogg.se . Det e pinsamt att läsa den men vi måste för att få godkänt, men ni får inte tro att vi är så smarta för det är vi inte eller iaf inte jag.

Men iaf det var inte det jag tänkte skriva om idag haha. Idag har jag varit i skolan, trist. Började kl åtta då vi åkte till runö och hade projektarbete + alkoholhantering. Sedan åkte vi ner mot Röllingby. Hade c i typ två timmar. Hon går mig verkligen på nerverna. Josephine vet vad jag menar. Eller alla i vår klass och alla som har henne vet nog vad jag menar. Sen vart det hemgång för oss. Skönt, jag fattar verkligen inte hur dom kan lägga våran längsta dag på en måndag. Blir så trött på "nya" röllingby. Ikväll tror jag inte det blir någon träning för min svanskota gör fortfarande ont. Så jävla typiskt. Hemska djur de finns!

Imorgon är det DH, så himla spännande men man får inte reda på vem de e han vill åt tydligen eftersom "vissa personer" berättar avsnitt och är så tråkiga som laddar ner dom innan dom kommer till Sverige. Jag skulle aldrig kunna göra det med DH. Följer det verkligen och nu kan man ju inte börja tanka. Föresten så har verkligen bara skräckisar kvar att se nu, så jag måste tvinga någon att kolla med mig. C brukar vara ett bra offer! Gud det här vart det längsta inlägget hittills. 

Idag är det verkligen bara 23 dagar kvar tills julafton. Fan va mysigt det kommer att bli. Idag gick det första avsnittet av julkalendern. Hoppas det var kul för er barn som fortfarande kollar. Själv tycker jag att dom har överdrivit så himla mycket, nu låter jag gammalmodig men det var bättre förr. Tror dom flesta i min ålder kan hålla med om det. Kommer ni ihåg "Mysteriet på greveholm"? Det var typ då jag slutade kolla på dom andra hemska julkalendrarna. Man kanske vart för gammal? Det kanske är där skon klämmer? haha nej nu ska ja inte fördriva tiden mer.  Ha en trevlig 1:a December gott folk.

M

Kommentarer
Postat av: J

"vissa personer" Hahahahaha.. DU SUGER MATILDAAAAAAAAAAAA!

2008-12-01 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0