Fredagmorgon

Vaknade för ungefär två timmar sen. Har precis ätit frukost med Hanna och Annica. Hon kom över på sin lunch och sällskapade oss. Ikväll blir de lungt igen eftersom pengarna är på noll. Idag vart det ingen skola eftersom vi bara hade bild. Orkade inte då. Jag funderar på att tvätta min skitiga jacka. Ser förjävlig ut nu. Ska nog ta en dusch snart och sen städa lite i rummet. Man kanske ska ta Tekla på en prommis idag eftersom jag inte ska göra något speciellt. Längtar verkligen tills ja får pengar igen. Ska bli jätte skönt att kunna leva som vanligt folk haha. Men ja skriver senare ikväll vad min tråkiga fredagskväll har gått till.


Hej å hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0