Fredag snart

Som ni ser har ja gjort lite förändringar på bloggen, inte för att ja har någon hellst aning om vad jag gör. Det blir varken snyggare eller fulare varje gång ja försöker så ja borde egentligen låta bli. Men jag kan ju inte låta bli att vara där och pilla. Helgen ser inte ljus ut för mig. Inga pengar och ingen dricka. Men de blir säkert bra ändå. Skönt att ta det lungt ibland också.
 
Vill verkligen ha julafton, snö och allt som hör julen till nu! Känns nästan tråkigt att jag har köpt alla julklappar redan. Vill ge dom nu men de blir så tråkigt då. Hoppas vi inte har någon peddo tomte i år! Hoppas vi inte har någon alls. Vi har ju det eftersom kusinerna är små. Eller dom kanske redan har slutat tro på mr santa vem vet. Idag på promenaden gick allt som de skulle tills Tekla dampade på Jossan haha, hon hoppade på henne minst 15 gånger så hon skulle bli skitig. Jag garvade ju inte lite då. Stackars Josephine säger jag bara. Imorgon är det ju fredag trots allt. Härligt värre. Vill vara ledig imorgon för jag har inte gjort min religionsgrej för dum som jag är har jag tappat bort pappret för att få G. Lär skippa religionen, då blir det lite sovmorgon i alla fall.

Har fixat alla klass 9A avsnitten nu har inte kollat på dom innan men det verkar bra så ja ska börja kolla på det nu.Juste såg dendär Smother eller vad den nu hette som jag sa att jag skulle se, den va sådär. Asså den går ju och se men ingen riktigt bra som man vill se om två hundra gånger. Har skaffat jobb också, tänker inte säga vad det är dock men man får motion och pengar haha. Hemlighetsfull jag är, men det måste jag vara för det är ett lite pinsamt jobb. Men det är bara tillfälligt. Som avslut har jag lite äckliga bilder på mig, Saga & Josephine. Jag har inte lagt in någon ny eller gammal låt på länge. Får fixa det imorgon. Godnatt!





Matilda

Kommentarer
Postat av: N

vad har du för en liten rolig bild vid rubriken, sån vill jag också ha :p

2008-12-04 @ 23:22:36
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/
Postat av: matilda

Asså det är jätte svårt att förklara hur man gör men man måste ha dethär temat sen byter man bara ut bilden till en annan :P

2008-12-05 @ 12:25:53
URL: http://gillart.blogg.se/
Postat av: N

jaaha men de orkar jag inte :p

2008-12-05 @ 17:00:32
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0