(:

Gick promenad lite, eller ganska mycket igår. Emma gick med en bit också. Myspys med lite sällskap av happy-emma :D. Jag tycker vi ska boka riga-resan snart! Vore verkligen jätte kul med lite Riga-kryss igen. För er som inte vet så var jag Hanna, Caroline och Annica i riga på kryssning för typ ett år sen. Vi hade den sunkigaste hytten men ändå hade vi så himla kuuul. Borde göras om!



Idag blir det hem till pappa och klä lite julgran. På bilden under ser ni hur den vart förra året. Jävligt snygg, eller? haha... Men i alla fall, Jag ska försöka hålla mig vaken för jag somnade 4a igår och vaknde 11. Så vi får hoppas att jag inte somnar på tangentbordet. Ha en treevlig dag före dopparedan. Någon som vet varför den heter just dopparedan?


Kommentarer
Postat av: Niina

Sv.. HAha.. ja eller hur, jag skrattade själv åt min egen kommentar!



Trevlig Jul på dig med tjejen!

2008-12-23 @ 12:39:06
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0