Besöksrekord

Har haft besöksrekord idag :) jippi! Tack alla som kollar in och självklart tack till alla kommentarer! Det är alltid kul när folk kommenterar.

Någon som har sett alla bring it on? Det har jag gjort nu iallafall började igårkväll med att se den första (bring it on). En riktig klassiker som kom ut 2000. Efter den vart det bring it on again. Hade inte sett den men den va faktiskt jätte bra. Den kom ut 2004. Efter det vart det bring it on all or nothing. Som kom ut 2006. Sen idag vart det till att kolla på bring it on to win it. Den kom ut 2007. Alla filmerna är jätte bra men jag tycker dom skulle haft med lite gamla skådespelare i dom nya filmerna. Inte bara tagit nya. Allt som allt tycker jag att dom ska få 4/5. Är det för högt? Har ni sett dom? vad tyckte ni?



     


Kommentarer
Postat av: Linnea ;>

jag har bara sett ettan och lite av tvåan. men jag gillar ettan iaf ;D



sv; flytta norrut då, hehe x)

2008-12-28 @ 16:54:58
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Hemliz

Hahaha "en klassiker" sött :D

2008-12-28 @ 16:55:48
Postat av: Ceci

hej hej

jag har nog bara sätt ettan eller så var det tvåan? eller båda kanske, jag kommer inte ihåg exakt men det var nog både ettan och tvåan, jag gillade iaf vad jag såg,var det int ngt med whitegirl?och white trash? jag tror det var tvåan, men det är roliga filmer iaf!

haha

2008-12-28 @ 20:25:13
URL: http://ceci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ha en trevlig kväll! :)

2008-12-28 @ 20:31:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0