Awake

Först vaknade jag 1 minut över nio men ja tänkte att ja va tvungen att somna om och det gick som tur var. Nu vaknde jag för ca en timme sedan, såg precis klart på School of life faktiskt en riktigt bra film. Jag fattar inte varför jag vaknar så tidigt. Det måste vara nått fel. Har aldrig vaknat såhär tidigt någon gång. Om jag skriver lite otydligt kan de vara för att jag har så liten text på skärmen så jag ser knappt vad det står på morgonen. Ser helt suddigt. Så ni får usäkta mig om jag skriver som en kratta. Idag är det fredag. Vad händer då liksom? Jag kan lägga upp lite bilder från utekvällar i år. Sen ska ni få rösta om årets bild. Ska bli kul va? Nu för studen ska ja gå och väcka Hanna kanske och äte lite frulle. Vi får se. Ha en trevlig fredag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0