Andra advent

Kom typ nyss hem från Malin, gick ut med henne och Tekla halv tio imorse. Duktiga vi var. Efter det har vi kollat Hogan Knows Best hela dagen hah dom är så fula. Vi Somnade en timme också, as skönt. Kännde att hon behövde sova lite för att hon hade varit uppe hela natten så då gick jag hem. Idag måste ja nog städa lite i rummet eller så, behövs verkligen. Men det är så tråkigt att städa själv. Speciellt i dethär spökhuset. Undra vad det är som har hänt.

Idag är det andra advent, närmare och närmare julafton kommer vi bara. Den 18onde fyller pappa år så då ska vi fira honom. Han fyller 50, så det blir stort kalas. Gott folk ni får inte glömma att spana in min och Josephines blogg. Klicka här för att komma till den. Imorgon är det skola igen. Tråkigt! Orkar verkligen inte skolan på vintern. Man blir så trött på morgnarna och på måndagar börjar jag 8a och slutar 4a. Gud vad trååååkigt. Men ha en trevlig Söndag!


Bra tidsfördriv!

ALLMÄNT...
Namn: Petra Matilda Hatje
Piercingar: Inga
Tatueringar: Nej
Längd: 166
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunett
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja!
Tänker du på självmord: Absolut inte
Vilket shampoo använder du: Gliss-VO5
Vilken parfym använder du: Naiomi Campbell
Vad är du rädd för: Spöken
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, bäst!


SENASTE...

Film du hyrde: Oj det var länge sedan
Film du köpte: Lejonkungen 2 när den kom ut.
Låten du lyssnade på: Fields of gold - Sting
Låten du hade på hjärnan: Kommer inte ihåg
Låten du laddade ner: Absolut ingen aning
Personen du ringde: Mohammed
TV program du tittade på: Hogan knows best
Personen du tänkte på: Moster
Land du besökte: Finland, Åland


FAVORIT...

Mat: Korvstråganof med ris
Låt: Pitbull & Lil Jon ft. Michel Montano - Defence (Calambria remix)
Sak att göra: Vara med vännerna
Sport: Har ingen
Dryck: Te
Kläder: Jeans och någon snygg tröja
Film: Kidulthood och Adulthood
Bil: Volvo haha 


ANTAL...

Gånger du varit kär: Det är fan frågan
Gånger ditt hjärta brustit: Någon gång har det väl hänt
Hjärtan brustit på grund av dej:  Ingen gång hoppas jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Två tror jag
Ärr du har på kroppen: Har ett i pannan från cyckelolycka


SENASTE...

Bok du läste: Läser inte
Personen du fick mail av: Min moster
Personen du fick brev av: Telenor
Personen du fick sms av: Hanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När jag va typ åtta


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Varit med Malin
Var det kul: Japp, trevlans
Hur tidigt stiger du upp: Hälst efter två
Gillar du att slåss: Vem gör det?
Vad ska du göra ikväll: Chilla på en prilla
Är du seriös: Ja det är klart ja kan vara det.
Vad är du allergisk mot: Tror Oboy, får ont i magen av det
Var har du ont: Svanskotan  
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: I vattnet :D
Favorit serie: Desperate Housewives


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Nej
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Klart jag var
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Jadu, allt möjligt...
Stockholm är: Fint
Göteborg är: En stad jag skulle vilja flytta till
Mer värt än guld: Vänner och familj
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Jamaica
Ska bli skoj: Nyår och julafton
Ska inte bli skoj: Skolan
Sparar till: Resa
Väntar på: Sommaren 2009
Pålägg som gäller: Ost & salami
Dagens dryck: Svartvinbärsdryck



Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

BAJTAREEEEEEEEE

2008-12-07 @ 22:29:19
URL: http://hannahatje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0