ååhhelvetesjävlaskit



Imorse gick jag upp kl åtta kvart i åtta kanske, åkte till skolan. Tror ni inte att muppbussen hade åkt? Sen smsade jag min lärare och frågade om hon kunde hämta mig för att bussen åkte tidigare. KUL säger jag bara! Tror ni hon svarade eller? Nej det ska ja tala om för er att det gjorde hon fan inte. Jag behöver inte mer frånvaro och nu när jag gick upp så åkte bussen tidigare liksom. Äckelmuppskolbuss. ÅÅh, nej nu ska ja försöka släppa att ja går i en äckelklass på runö. Ni som går nian, börja inte där! Slaveri.

Idag ska jag och Clara på prommis. Mer säger jag inte om det. Kollade på Trolltider igår fan va skön julkalender asså. Jag visste ju att den var bra men den va fan riktigt bra! Tanka ba, 1994:as julkalender. Bästa någonsin. Kan någon komma med någon bättre så säg till. Visst är mysteriet i greveholm bra men Trolltider tar allt.

Nu ska jag ta och göra mig lite nudlar. Hoppas ni har en bättre tisdag än mig!
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

"PROMENAD" Berätta nu för dina läsare vad du ska göra ;) Hahaha

2008-12-09 @ 21:39:04
URL: http://hannahatje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0